Oblicz ile farby zuzyje gospodarz na pomalowanie prostokąta o wymiarach 64,7m na 1,75m.W jednej puszce znajduje się 0,75l farby.1 puszka wystarcza na pomalowanie 25m2 Oblicz koszt zakupu farby jeżeli jedna puszka farby kosztuje 17,50 i ile trzeba kupić tych puszek farby

2

Odpowiedzi

2010-03-08T15:34:00+01:00
P=a*b
p=64,7m * 1,75m=113,22 m²
5 puszek = 125m²
5*17.50= 87.50zł.


koszt calkowity 87.50
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:34:43+01:00
P=a*b
p=64.7m*1,75m
p=113.225m2<kwadrat>

113.225:25=4,529<w przybliżeniu>5---tyle puszek trzeba kupić

17,50*5=87.50zł--koszt zakupu