Odpowiedzi

2009-10-22T15:00:06+02:00
Wysokośc trójkąta rónobocznego wynosi 4,5 cm

promien koła opisanego na trójkącie równobocznym wynosi 2/3 długosci wysokości tego trójkąta, więc w tym przypadku wynosi 3 cm

a dlugośc promienia koła wpisanego w ten trójkąt wynosi 1/3 długosci wysokosci tego trójkąta wiec w tym przypadku 1,5 cm
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T15:01:49+02:00
Trójkąt równoboczny to najłatwiejsza sprawa :-)
wysokość dan h=4,5cm

promień opisanego R=2h/3=9/3=3cm
wpisany r=h/3=4,5/3=1,5cm

i po krzyku pozdro :)
3 5 3