Odpowiedzi

2010-03-08T15:33:13+01:00
rekolekcje wielkopostne !
to cos wlasnie dla ciebie !naucz sie pokochac boga !

wez w nich udzial !
:P
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:34:39+01:00
"Jeśli ujrzysz tu Boga, wróć do domu inną drogą. Drogą zbawienia." - Hasło jest dwuznaczne, co może okazać się zachętą dla odbiorcy. Według mnie byłoby dobre, bo przyszło mi na myśl jako pierwsze. To czyiś cytat.
1 5 1