Odpowiedzi

2009-10-22T14:50:39+02:00
M. dziewięcioro ludzi
D.dziewięciorga ludzi
C.dziewięciorgu ludziom
B. dziewięcioro ludzi
N.dziewięciorgiem ludzi
Msc. dziewięciorgu ludziach
W. dziewięcioro ludzi !
115 3 115
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T14:52:03+02:00
Mianownik. dziewięcioro ludzi
Dopelniacz.dziewięciorga ludzi
Celownik.dziewięciorgu ludziom
Biernik. dziewięcioro ludzi
Narzednik.dziewięciorgiem ludzi
miejscownik. dziewięciorgu ludziach
Wolacz. dziewięcioro ludzi !

328 4 328