Nazwij cześci mowy :
obrazek -
dwunasty-
niech-
wisi-
pod-
między-
nasz-
dobrze-
przemiły-
leżący-
tablica-
zad.2
to jest z matematyki ;p.
a) W jednym koszyku jest 5 kg jabłek , a w drugim o x kg mniej. Ile jabłek jest w obu koszykach razem .
b) Bok prostokąta ma długoś 4 cm , drugi jest o x cm dłuższy . Oblicz pole prostokąta.
c) Jedna przekątna rombu ma a cm , druga jest cztery razy dłuzsza. Oblicz pole rombu.
dzieki z góry ^

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T15:36:38+01:00
Rzeczownik
liczebnik
-
rzeczownik

matma'


5 kg w koszyku
5-x
5=(5-x)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:42:16+01:00
1)

obrazek - rzeczownik
dwunasty- liczebnik
niech- partykuła
wisi- czasownik
pod- przyimek
między- przyimek
nasz- zaimek (dzierżawczy)
dobrze- przysłówek
przemiły- przymiotnik
leżący- imiesłów (przymiotnikowy)
tablica- rzeczownik

2)
a) 5+(5-x)
b) 4 razy 4+x=4(4+x)
c) [1/2a razy (4 razy 1/2a)] :4 = [1/2a razy 2a]:4=a do kwadratu : 4