Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:36:26+01:00
Bez pieniędzy (Dopełniacz)
ku przestrodze (Miejscownik)
miedzy nami (Narzędnik)
przeciw niemu (Celownik)
nad stołem (Narzędnik)
do domu (Dopełniacz)
w ogrodzie (Miejscownik)
o książce (Miejscownik)
spod kołdry (Dopełniacz)


Przyimek tworzy z rzeczownikiem wyrażenie przyimkowe.
2010-03-08T15:38:25+01:00
Bez plecaka(D)
ku dzwiom(B)
miedzy drzewami (N)
przeciw wojnie(-)
nad domem (N)
do lazienki()
w szkole(C)
o kaluza (W)
spod lozka(D)

Mam nadzeje ze pomoglam:)
1 3 1