Odpowiedzi

2010-03-08T15:39:46+01:00
Http://kamienie-na-szaniec.klp.pl/a-8315.html wiem że długie ale szczegółowe i na pewno dzięki temu dasz rade, bo ja właśnie omawiam
Proszę o naj ;p
2010-03-08T15:41:55+01:00
Http://kamienie-na-szaniec.klp.pl/a-8315.html#dalej
tam jest chyba 19 stron ale bardzo szczegółowe i gwarantuje dobrą ocenę
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:43:29+01:00
Jeśli nie czytałaś lektury to polecam: http://kamienie-na-szaniec.klp.pl/a-8315.html(ja w ten sposób dostałam bdb za "Syzyfowe prace", bo to jest naprawde fajnie napisane...;)

natomiast jeśli chodzi o przypomnienie i tak ogólnie to: http://www.sciaga.pl/tekst/76930-77-kamienie_na_szaniec_streszczenie



pozdr;)