Liczbę -1 przedstaw w postaci : a)sumy dwóch liczb ujemnych b)różnicy dwóch liczb ujemnych c)sumy dwóch liczb o przeciwnych znakach d)różnicy dwóch liczb o przeciwnych znakach
Matematyka - dodawanie i odejmowanie liczb wymiernych

Z góry dziękuję... :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:45:24+01:00
A) -1/2+(-1/2)=(-1)
b)-2-(-1)=(-1)
c) -2+1=(-1)
d) -1/2-1/2=(-1)
1 5 1
2010-03-08T15:49:54+01:00
A) -1 -1
b) -1 + (-1)
c) -1 + 1
d) 1-1
1 5 1