Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:40:36+01:00
Pomagać innym, chodzić do kościoła, modlić się, nie wyzwać innych.
3 3 3
2010-03-08T15:41:59+01:00
Moim zdaniem,ojciec powinien nie być zbyt opiekuńczy, powinien pomagac ale w sprawach technicznych jak ja to mówie tz: ze nauczyc jak cos sie robi , zkleja reperuje i td. Mama jest bardziej od spraw sercowych. Wiec tata to nasz taki dobry przyjaciel na którego mozna licczyc nie raz ... :)
2 3 2
2010-03-08T15:42:42+01:00
Wypełniać przykazania
chodzić do kościoła
dobre uczynki
pomoc innym
przyjmować sakramenty
3 3 3