Odpowiedzi

2010-03-08T15:44:05+01:00
Ona rzeczywiście nic nie pamieta
Przeciez mówiłam że ci wierzę
Moje biurko stoi pod oknem
Poznałam chłopaka który chodzi do III gimnazjum
Niemożliwe jest to że dostałaś jedynkę
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:44:11+01:00
- Rzeczywiście to jest prawda, a myślałam, że kłamiesz.
- Każdy w coś wierzy, ale ja wierzę w Boga.
- We środę widziałam w parku coś przerażającego.
- Najważniejsza w życiu jest miłość.
- Mam małego braciszka, który ciągle hałasuje.
- W moim pokoju, na przeciw okna stoi duże biurko.


proszę :))
1 5 1
2010-03-08T15:46:00+01:00
Mamo rzeczywiście Tomek stłukł szybę.
Coś przerażającego czai się za tym krzakiem .
Wierzę że kiedyś będę sławną piosenkarką .
Wczoraj Asia zalała mi biurko sokiem .
To zadanie Kamilka jest najważniejsze , musisz je wykonać .
Który z was ?...podeptał mi kurtkę w szatni ?