Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:42:57+01:00
1.
V=s/t
V= 140/2
V= 70 km/h
Odp. Prędkość samochodu wynosi 70 km/h
9 4 9
2010-03-08T15:43:37+01:00
V = s/t
V = 140km / 2h
V = 70 km/h
5 4 5
2010-03-08T15:47:21+01:00
Zawsze prędkość samochodu podawana jest w km\h . Czyli musisz podzielić prędkość pojazdu przez 2 żeby wyszło ile przejedzie w ciągu godziny . Obliczenia powinny wyglać mniej więcej tak :

140km \ 2 = 70 km\h

Odp.: W samochód porusza się z prędkością 70 km \ h .
8 3 8