Odpowiedzi

2010-03-08T15:46:37+01:00
Pan Dyrektor Jan kowalski np; Poznan 2010 r


Panie Dyrektorze uprzejmie zwracam sie do Pana z dla mnie ciekawą dla Pana niewiem proźbą. Prosba,jest nie typowa ostatnio pisalismy próbne testy gimnazjalne i jak Pan wie dobrze ona nam nie poszły , myśle ze zalezy paniu na dobrych wynikach szkoły . My z całłą klasą uprzejmie prośimy pana o poprawę testu gimnazjalnego wiemy ,że to nie od pana zależy ale jeżeli pan chce żeby gimazjum było na pierwszym miejscu to prosze sie postarać.


Z poważaniem........
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T15:48:24+01:00
Drogi Panie Dyrektorze.

Zwracam się z prośbą o przeprowadzenie egzaminu poprawkowego z języka polskiego. Uważam, że to może zwiększyć szansę na lepsze oceny z języka polskiego, jak również może zachęcić innych uczniów do poprawienia złych stopni.

Z uszanowaniem Uczennica klasy .... (imię i nazwisko )
3 3 3