Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:56:44+01:00
-udostępnić dojazd, albo przyniesienie urny do usób starszych/niepełnosprawnych, aby tez mogli zagłosować,
-wyraźnie określić oferty programowe wyborców, aby były zrozumiałe dla wszystkich ludzi,
-wydłużyć godziny otwarcia lokali wyborczych,
-udostępnienie ludziom słuchanie debat, wywiadów polityków,
2010-03-08T16:16:23+01:00
Co zrobiłbyś aby więcej osób uczestniczyło w wyborach ?

Należy przekonać nasze społeczeństwo. Odpowiednimi spotami, plakatami, w których nie będą suche słowa, ale fakty, że np.w przeciągu ostatniej kadencji, zrobiliśmy to, to i to, i że warto nas wybrać.
Można by też im przekazać w dość dobitny sposób, że jeśli ludzie nie pójdą na wybory, to zostawia czyste pole i pozwolą skroić swoją rzeczywistość na miarę tych wszystkich, którzy na wybory pójdą, a jestem o tym święcie przekonany, że nasze społeczeństwo nie lubi, gdy nasz sąsiad Jan Kowalski, może decydować o tym, czy w naszym kraju będzie się dobrze żyło.
Można też spróbować wprowadzić przymus, czy nakaz głosowania - lecz to chyba na dłuższa metę nie przejdzie, a po za tym, nie na tym polega demokracja.