Odpowiedzi

2010-03-08T16:02:09+01:00
"Najciemniej pod latarnią"
Szukacie tak daleko, a macie tak blisko

"Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej"
Uważam, że we własnym domu człowiek czuje się najlepiej a w obcym nieswojo .

"Im dalej w las , tym więcej drzew"
To znaczy, że im dłużej i natarczywiej będziemy w coś brnąć, bądź dogłębnie szukać odpowiedzi na jakieś mało istotne sprawy to będzie to sprawiało nam więcej i więcej trudności i stanie się tak, że nie uzyskamy odpowiedzi na trapiące nas problemy.


3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:09:48+01:00
"Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej"- czyli ze w domu czujemy sie najlepiej najbezpieczniej

"Im dalej w las , tym więcej drzew" Im dalej zajdziesz bedziesz miała z tego korzyści

"Baba z wozu , koniu lżej" -np. ktos sie rozchorowal i nie moze jechac z nami gdzies tam

"Najciemniej pod latarnią"-Szukacie tak daleko, a macie tak blisko





"



13 2 13