Odpowiedzi

2010-03-08T15:56:49+01:00
1. STAMBUŁ
Stolicja Turcji ?
2. PRAWOSŁAWIE
Religia slynaca z cerkwii ?
3. MOZAIKA
Dekoracja w postaci ornamentu lub obrazu ?
4. AWAROWIE
Koczowniczy lud mieszanego pochodzenia ugro-ałtajskiego?
5. IKONA
Niesiona podczas nabozenstwa Bozego Ciala
6. PATRIARCHA
Inaczej zwany praojciec ?
7. JUSTYNIAN
Cesarz bizantyjski od 527r. ?
8. TURCY
Naród zamieszkujacy Turcje ?
9. DROMONY
Okręty wiosłowo-żaglowe, używane na Morzu Śródziemnym ?
21 4 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T15:59:02+01:00
-największe miasto turcji
-Religia na P.........
-Dekoracja w postaci obrazu
-Lud koczowniczy wywodzący się z dalekiego wsch
-Obraz sakralny
-praojcowie ludzkośći
-Wielki cesarz bizantyjski
-Pochodzą z Turcj
-Okręty wiosłowo-żagrowe
21 3 21