Mam takie zadanie aby zrobić krzyzówke
następnie ułożyć pytania dotyczące informatyki takie aby wyszło hasło INFORMATYKA no i je wpisać w krzyżówke jeśli zrobić to napiszcie dam pkt i numer gg a wy mi prześclecia najlepiej w jakimś formacie w którym robiliście to. :)

2

Odpowiedzi

2010-03-08T16:03:51+01:00
Można to zrobić w formie tabeli.Np. w Wordzie albo narysuj w paincie:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:25:45+01:00
F --I-- le –z angielskiego plik
Sterow --N-- ik- inaczej kontroler
NT -- F-- s-system plików
Bi -- O -- s-początkowy system wyjścia/wejścia
Monito -- R-- -inaczej ekran
Ro-- M-- - pamięć tylko do odczytu
P--A--int-podstawowy program do grafiki
Lap—T--op-przenoścny kompy\ter
Skr—Y--pt- program umieszczony na stronie www
--K--omputer-elektryczna maszyna cyfrowa
N---A--pęd-do odczytu i nagrywania płyt.
1 5 1