Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
Gleby niestrefowe
Mady
Rędziny
Czarne ziemie
Gleby bagienne
Gleby górskie
Tufy

Gleby strefowe
równikowe czerwonożółte gleby ferralitowe,
podrównikowe czerwone gleby ferralitowe
szaroziemy
pustynne gleby inicjalne
śródziemnomorskie gleby cynamonowe
czerwone i żółte subtropikalne gleby leśne
leśne gleby brunatne
czarnoziemy leśno-stepowe
gleby kasztanowe
buroziemy do szaroziemów
gleby bielicoziemne
gleby tundrowe
27 3 27
2010-03-08T15:58:08+01:00
Strefowe :
1. Gleby Tundrowe
2. Czarnoziemy
3. Czerwonoziemy
4. Gleby Bielicowe
5. Gleby brunatne

Astrefowe :
1. Mady
2. Rędziny
3. Gleby bagienne
4. Czarne Ziemie
5. Gleby Górskie
38 4 38
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T15:59:02+01:00
Gleby strefowe - bielice, gleby brunatne, gleby tundrowe, czarnoziemy, gleby kasztanowe, czarnoziemy pustynne, czerwonoziemy

Gleby astrefowe - mady, rędziny, gleby bagienne, czarne ziemie,
gleby górskie
18 4 18