Odpowiedzi

2010-03-08T15:57:43+01:00
Współczesny samarytanin powinien być dobry , wspierać różne organizacje charytatywne, uczyć biedne dzieci, pomagać rodzinom w których dominuje alkohol ,
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:01:29+01:00
Wspłóczesny Samarytanin musi być podobny do tego z Biblii. Czyli oczywiście miui posiadać takie cech jak:
-wrażliwość na ludzkie potrzeby, cierpienie,
-chęć niesienia pomocy innym,
-wytrwały,cierpliwy,
-musi umeć postawić na swoim, walczyć w imie poglądów przekonań które wyznaje,
-nie może zrażać się czyimś pochodzeniem, wyglądem,
-musi mu być obojętne że być może inni go wyśmieją
i wiele wiele innych. Wieadomo że najważniejsze jest to żeby mieć dobre serce(okazywać to innym),poprostu być dobrym, miłosiernym człowiekiem:D

pozdrawiam:*
2 5 2