Odpowiedzi

2010-03-08T15:58:39+01:00
Spróbuj, to pierwszy dilera krok,
nie namówi dzisiaj spróbuje za rok.
Gdy Ciebie do tego przekona,
dilera spotka fałszywa fortuna.
On pieniądze będzie od Ciebie brał,
a ty z czasem nie będziesz ich miał.
Będziesz okradał kolegów, rodzinę,
bo ciało bez narkotyków nie przeżyje.
Pamiętaj, narkotyki do niczego nie prowadzą,
tylko Tobą i Twoim umysłem rządzą.
Proszę, posłuchaj chociaż raz mnie,
narkotykom mów zawsze nie!
10 3 10
2010-03-08T16:00:29+01:00
To jest jakby taka piosenka
Straszna dziewczyna,
to moja dziewczyna, fajek nie pali i nie pije wina
straszna dziewczyna to moja dziewczyna poco zem z nia zczynal...


to jest o takim facecie co jest alkoholikiem i nalogowcem i zwiazal sie z dziewczyna ktora nie pali ani nie pije...
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:00:59+01:00
Nałogi nas niszczą,
Nałogi nas psują.
Niektórzy niemądrzy,
Się tym popisują.
Namawiają dobrych ludzi,
Ale oni się nie zgadzają.
"Nie" mówią,
Inni ich popierają.
Więc uważaj i nie daj się zwieść,
Bo możesz zmarnować swoje życie,
Sam o tym dobrze wiesz.
18 4 18