Odpowiedzi

2010-03-08T16:01:17+01:00
Warszawa 20,01,2010


Zawiadomienie

Prosimy stawić pana J.Kowalskiego na salę sądową,która odbędzie się 20 marca 2010 o god 16 w sali w nr.2 w Warszawie przy ulicy Piiłsudzikiego. Sprawa będzie rozpatrywana w sprawie rozwodu małżeńskiego.


Sąd Rejonowy
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:02:04+01:00
Zawiadomienie!!!
Drodzy użytkownicy naszej klasy, z przykrością informujemy, iż dnia 24,05.2010r. od godź 8,00 do godziny 21,00 nie będzie można korzystać z portalu nasza klasa, z powodu problemów unowocześnienia strony. Z góry przepraszamy , a jednocześnie prosimy o wyrozumiałość, gwarantujemy,iż Nasza Klasa będzie polepszona 100%.
Przepraszamy!
Portal Nasza Klasa
2 1 2
2010-03-08T16:02:15+01:00
07.03.2010.

Zawiadomienie

Uroczyście zawaidamiamy że 08.03.2010. odbędzie się apel z okazji Dnia Kobiet. Uczniowie zbierają się w naszej sali gimnastycznej. Obowiązkowy jest strój Galowy.


Dyrekcja.

2 3 2