Odpowiedzi

2010-03-08T16:03:57+01:00
4x cwierć nuty, 2 ósemki i 3 cwierć nuty, 1 poł nuta i 4 ósemki, 8 ósemek, 1cwierc nuta 1 poł nuta i 2 ósemki, 1 cała nuta. Pozdro;)
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:05:12+01:00
Tekt 1
4 ćwierćnuty
takt 2
2 półnuty
takt 3
1 półnuta 2 ćwierćnuty
takt4
1 półnuty 4 ósemki
takt 5
8 ósemek
takt6
2 ćwiećnuty 4 ósemki
9 4 9
2010-03-08T16:13:46+01:00
1 takt:
dwie ósemki + 4 szesnastki + pauza ćwierć + 1 pauza ósemkowe i dwie szesnastki

2 takt:
4 szesnastki + pauza ósemkowa i ósemka + ćwierćnuta + dwie szesnastki i ósemka

3 takt:
ósemka i dwie szesnastki + synkopa(ósemka ćwierćnuta ósemka) + 4 szesnastki

4 takt:
2 ósemki + ósemka i dwie szesnastki + ćwierćnuta + triola

5 takt:
synkopa( jak wcześniej) + pauza szesnastkowa i 3 szesnastki + ćwierćnuta
6 takt:
synkopa (jak wcześniej) + pauza ósemkowa i ósemka + ósemka i 2 szesnastki

Nie mogę usunąć załącznika więc nie bierz go pod uwagę
Mam nadzieję na naj
Pozdro,
Ginger
10 4 10