Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T15:59:58+01:00
Nienawidzić, niepokoić, niedowidzieć, niepodobna, niejeden, niewielu, nieco niejaki.


Nienawidze gdy ktos mnie obgaduje
Moja mama sie niepokoi gdy długo nie wracam do odmu
Moj tata jest stary wiec niedowiduje juz malych literek
Moja kolezanka jest niepodobna do siostry blizniaczki
Niejeden grzyn rosnie zw lesie
Niewielu uczniow ma srednia powyzej 5
Nieco dalej lezy jakblko
Polica zlapala nie jakiego Stefcia
5 4 5
2010-03-08T16:01:24+01:00
Ania nienawidzi pić mleka.
Dzieci niepokoją się, że źle napisały sprawdzian.
Dużo osób ma wadę wzorku i niedowidzi.
Ola jest niepodobna do swojej siostry.
Niejeden raz nie było mnie w szkole.
Niewielu z nas ma okazję widzieć się ze sławnymi osobami.
Nieco więcej mam dziś zadane.
Niejaki Tomek wybił szybę w drzwiach.

Prosze! :))
3 3 3
2010-03-08T16:01:54+01:00
Nienawidzę zupy pomidorowej.

Zawsze niepokoję się o moich rodziców.

Moja babcia niedowidzi.

Jestem niepodobna do mamy .

Niejeden chłopak się za mną oglądał.

Niewielu ludzi mnie nie lubi.

Zawsze jem nieco za duzo obiadu.

Ciekawe niejaki chłpak mnie lubi ?
3 4 3