Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:01:12+01:00
Zgromadź podstawowy ekwipunek. Kup wygodne buty, które usztywniają kostkę i mają antypoślizgowe podeszwy.W plecaku powinny sie znalezc:czapka (latem weź kapelusz lub chustę na głowę, która ochroni uszy przed porywistym wiatrem), rękawiczki, koszula i skarpetki na zmianę, ubranie przeciwdeszczowe i wiatrochronne (kurtka lub peleryna), płachta lub pałatka, podręczna apteczka, zegarek, zapalniczka lub zapałki, latarka na wypadek gdybyś musiał wędrować nocą lub wzywać pomocy oraz gwizdek. Zaopatrz się w mapę, przewodniki, a także kompas lub nawigację GPS.Apteczka powinna zawierać: środki opatrunkowe (przynajmniej dwa bandaże zwykłe, bandaż elastyczny, gazę, plaster na rolce, chustę trójkątną lub coś, co może ją zastąpić), wodę utlenioną, rękawiczki ochronne oraz aluminiową folię termiczną, jeśli wybierasz się w wyższe partie gór lub do jaskiń. W razie wypadku (złamania nogi, ręki, zwichnięcia) przydadzą się do udzielenia pierwszej pomocy - patrz rysunek.
2010-03-08T16:01:38+01:00
POWINNISMY TZRYMAC SIE STRZAŁEK CZYTAC TABLICZKI INFORMACYJNE NIE NISZCZYĆ ROSLIN NE SMIECIĆ