Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:03:24+01:00
W szkole mnie to śmieszy że zawsze się w niej coś dzieje , ktoś ma solo , nic w tajemnicy się nie zachowa ,bo jak coś się wydarzy to momentalnie się roznosi.Denerwują mnie jednak plotki , to jest moja znienawidzona rzecz . Wszyscy mówią tylko o tym kto jak sie ubrał,jakie ma buty a przecież szkoła to nie pokaz mody .Najgorsze w szkole to grupka jakiś osób które np, cie prześladują .A jak jesteś nieśmiały\a to masz jeszcze gorzej.Szkoła jak zauważyłam to nie tylko nauka lecz także osobiste sprawy , chodzenie ze sobą , lub inne zmartwienia które wogóle nie dotyczą szkoły. Mam nadzieje że jakoś troszkę pomogłam^^
3 5 3
2010-03-08T16:08:10+01:00
Szkoła. Co ci się kojarzy z tym słowem? Nauka, nauczyciele, przerwy? A może coś zupełnie innego? Dla mnie to miejsce, gdzie poznałam wielu wspaniałych ludzi, znalazłam przyjaciół oraz pierwszą miłość. Jest to miejsce, które zawsze będzie miało dla mnie ważne znaczenie. To tutaj dowiedziałam się wielu ważnych i pożytecznych rzeczy. One na pewno przydadzą się w późniejszym czasie, nawet jeśli się tego nie spodziewasz.
Szkoła to nie tylko miejsce, gdzie uczysz się dat i wzorów. To miejsce gdzie uczysz się czym jest przyjaźń, uczciwość i współpraca. Gdy ukończę już szkołę będę bardzo za nią tęsknić, za przyjaciółmi i znajomymi...
4 4 4