Odpowiedzi

2010-03-08T16:06:45+01:00
Na początku mojego listu, chciałbym Was serdecznie pozdrowic. Mamo tato, zawsze będe wam wdzięczny za Waszą troskę nademną. Zawsze pomagaliscie mi w trudnych chwilach. Teraz moszę opóścic rodzinnę gniazdo. Dziękuje za wszystko. Kocham WAs. --=-=-=-==
2 3 2
2010-03-08T16:09:39+01:00
Kochani rodzice!
Jestem wam wdzięczna, że wychowywaliście mnie przez te wszystkie lata, że gdy coś źle zrobiłam to wybaczaliście mi i zapominaliście o sprawie, że potrafiliście nauczyć mnie tylu rzeczy. Lecz najważniejsza jest miłość, którą daliście mi przez te wszystkie lata. To jest to, czego nie da się opisać ani nie da się sprzedać. Nie jestem wstanie wam tego wszystkiego wynagrodzić, lecz wiedzcie, że was bardzo kocham!
niania1
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:10:52+01:00
Drodzy rodzice !

Na początku mojego listu chiałbym was bardzo przeprosic za to że tak długo nie pisałam do was .
W tym liście chiałabym wam napisac o tym jak bardzo się o mnie troszczycie czyli napisac podziekowania za wychowanie mnie za troskę jaką mnie na codzień darzycie.
Wiem jakie to dla was musi byc trudne żeby wychowaywac mnie tyle lat . Chiałabym jeszcze napisac ze bardzo was kocham , dziekuje za to co dla mnie zrobiliście do tej pory i mam nadzieje ze w waszej pamięci zostane na zawsze . Bardzo dziekuje wam jeszcze raz za wychowanie mnie.

Wasza córka ...(wpisz swoje imię)


2 4 2