Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:12:00+01:00
20-100%
x-60%
x=120*60/100=12 <- dziewcząt przed zapisaniem się nowych chłopców
40% - 20
52% - x

40x = 1040 /:40
x = 26
1 1 1
2010-03-08T16:12:19+01:00
0,6 * 20 = 12 dziewczyn bylo na poczatku
czyli bylo 20 - 12 = 8 chlopcow
wiec chlopcy stanowili 40% klasy

potem dziewczynek bylo 48% wiec chlopcow 52%

40% = 20
52% = x

40x = 1040 /40
x = 26

potem klasa liczyla 26 osób czyli 6 chlopcow doszlo