Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:08:35+01:00
Myse ze powinny sie tam znalezc zdiecia
zakochanych
małzenstw
kobiet w ciazy
i dzieci



mam nadzieje ze pomogłam


magdas

2010-03-08T16:10:38+01:00
Bądzmy swiadkami miłości hasła mogą być takie jak wklej zdjęcie romea i juli i wpisz miłość warta śmierci. Tristan i Izolda wojenna miłość
2010-03-08T16:54:34+01:00
Możesz poszukać jakiś zdjęć jak się rodzina przytula lub zrobić jakieś w swojej rodzinie jak ktoś np. daje sobie rodzinnego buziaka. A jeśli chodzi o hasła to możesz np. Zawsze kochana rodzina lub W rodzinie zawsze raźnie.