Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:54:46+01:00
1) teza . Bogaty nie zawsze oznacza szczesliwy
2) argumenty . piniadze nie daja szczescia w zyciu, piniadze raz sa raz nie , od piniedzy zachodza dziwne zachowania ludzi .
3) kontrargumenty . piniodze ułatwiaja zycie , dzieki nim mozna wiele miec , gdy sie ma durzo piniedzy jest sie waznym .
4) rozwin iecie . Piniadz od wieków zadzi ludzmi stawia ich na pozycjach lub ich z nich zrzyca , jak znamy historie tak wiemy ze niejeden raz przez piniadze lub ich brak wielu ludzi zgineło ,po przez wartosci i mozliwosci piniadza w ludziach rozwineło sie ochydne uczucie jakim jest chciwosc ludzie dla piniedzy potrafia zrobic bardzo wiele zego zniszczyc podwaliny swojej własnej ludzkiej godnosci byle tylko sakiewka sie napełniłe . piniadze daja nam wiele mozliwosci lecz i wiel zabieraj ktos kto nie potrafi operowac gotówka bardzo szyybko moze ja stracic lub stracic cos przez gotówke . piniadze potrafia pchnac człowieka do bardzo drastycznych czynów których normalnie nieumiałby wymyslec . czy mozna te czyny usprawiedliwic ???? taki przuyklad z zycia zdesperowany ojciec napada na sklep i kradnie piniadz których potrzebuje na operacje curki zeby ta nie zmarła na raka , czy to zachowanie mozna usprawiedliwic , jesli niemugł znalesc pracy bo niemiał wykształcenia nichcieli go przyjac niemiał skad wziasc piniedzy a uratowac chciał córke ???? czytamy o tym w gazetach i ogladamy w telewizji . do tak drastycznych i bardziej scen dochodzi niejednokrotnie poprzez brak piniadza . nadmiar piniedzy tez mozna wykorzystac zle np narkotyki przemyt bron a nawet morderstwo . ktos kto ma durza piniedzy niemoze powiedziec ze jest szczesliwy bo moze jezdzi limuzyna i spi w pałacu oraz jada kawior lecz jego serce jest albo puste albo otoczone fałszem , fałszywymi ludzmi którzy daza tylo do piniadza . kupic mozna prawie wszystko i wszyskich ale najwazniejszych uczuc i szczescia zadna gotowka i bogactwo nieda nigdy nikomu.
6) podsumowanie . Moim zdaniem piniadz szczescia nie daje , choc moze ułatwia zycie to niejest szczesciem i choc niestety niezbedny jest to i tak tego czego pragniemy najbardziej czyli szczescia miłosci honoru kupic nie mozemy...


mam nadzieje ze pomogłem :):):) sorki za byki jak mozesz to sobe popraw:):):) POzdRo:)