W sklepie spożywczym znajduje się 561 l wody mineralnej w butelkach o pojemności 0,33 l . Oblicz, jaka jest wartość tego towaru, jeśli cena jednej butelki wynosi 89 gr. Wynik podaj w złotówkach .

Nie chce mi sie liczyc wiec proszem o pomoc : ))

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T16:09:10+01:00
561l-ilość wody
0.33-pojemność butelki
89gr-0.89zł-cena butelki

561l / 0.33l = 1700
1700 * 0.89zł=1513zł

Odp.Wartość towaru wynosi 1513zł

Dasz najj
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:09:37+01:00
BEKA, ale proste XD

561l / 0.33 l = 1700
1700 * 0.89 zł = 1513 zł

NO, : )
DAJ NAJ KRÓLOWO <3
7 4 7
2010-03-08T16:11:00+01:00
561l / 0,33=1700
1700 * 89gr= 151300gr
151300gr = 1513zł
wartosc wody - 1513zł
3 4 3