Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T16:12:34+01:00
Super wycieczka,
Od szkoły to ucieczka!
Tutaj się pobawić możesz
I dowiedzieć co tylko chcesz!
Masz tu przyjaciół i pokój milutki,
Odejdą od razu wszystkie twoje smutki!

Odwiedzaj Karpaty,
Będziesz mądry i bogaty!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:13:58+01:00
Najlepsze kursy jezykowe dla mlodziezy!!


Mowisz juz po pierwszym semestrze nauki!
Profesjonalni lektorzy w nauczaniu nastolatkow!
Nowoczesne metody i mila atmosfera na zajeciach!
Duzy wybor i najnizsze ceny w kraju!

Zapraszamy do naszego biura!