Odpowiedzi

2009-10-22T15:18:59+02:00
- możemy zobaczyć na zdjeciach satelitarnych
-zaćmienie księżyca
-widnokrąg w kształcie okręgu
- gdy statek płyie to najpierw pojawia się czubek statku a potem cała reszta


Pozdrawiam ;D.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T15:58:24+02:00
Ziemia się kręci, możemy udowodnić to samym wizerunkiem słońca (wschodzi i zachodzi). Wiadome jest przecież otóż słońce jest w jednym punkcie, a to Ziemia kręci się wokół niego.