Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:13:53+01:00
A -5<3
B -17<-11
C -28>-82
D 0.>-12
2 Oblicz:
a 45+(-34)=11
b (-17)+(-26)=-43
c 34-56=34+(-56)=-22
d (-24)-(-35)=-59
e -18-24=-18+(-24)=42

na pewno:*
2010-03-08T16:14:08+01:00
1.
A)<
B)<
C)>
D)>
2.
45+(-34)=11
(-17)+(-26)=-43
34-56=-22
(-24)-(-35)=11
-18-24=-42
2010-03-08T16:14:32+01:00
A) <
b)<
c)>
d)>
2
a = 11
b)= - 43
c)= -22
d)= -59
e)=-42