Odpowiedzi

2010-03-08T16:14:06+01:00
Dlatego niedziela jest dniem wyjątkowym poniewaz idziemy do kościoła porozmawiać z bogiem i przyjąc komunie świętą.
1 5 1
2010-03-08T16:14:26+01:00
Niedziela jest to dzień wyjątkowy ponieważ , w tym dniu masz ''szczególny'' czas na spotkanie z Bogiem w Jego świątyni!!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:14:49+01:00
Ponieważ gdy Bóg tworzył świat , odpoczywał 1 dzień w tygodniu była to Niedziela . Zawsze niedziela jest wolna od pracy i jest świętem :)
1 5 1