Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:16:53+01:00
Cecha: Dendryt Akson
Liczba:wiele jeden
Długość:krotki, długi
Osłonka mielinowa: brak, wystepuje
4 5 4
2010-03-08T16:17:38+01:00
Liczba aksonów: tylko 1
Liczba dendrytów: co najmniej jeden

Długość Aksonu od kilkunastu mikrometrów do kilkuset mikrometrów, mikrometrów nawet metra
Długość Dendrytu kilkanaście – kilkadziesiąt mikrometrów.

Osłonka mielinowa Aksonu : występuje
Osłonka mielinowa Dendrytu : Nie występuje
3 4 3