Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:16:20+01:00
Dedykuje tą płytę mojemu przyjacielowi - niech przypomina ci nasz wspólnie spedzony czas:)
1 5 1
2010-03-08T16:19:54+01:00
Ta płytę dedykuje mojej mamie. Bez niej nic by się nie udało. To ona dodawała mi sił kiedy ją pisałem. Pomagała mi w trudnych chwilach i zawsze mówiła żebym sie nie poddawał. Dzięki niej ukonczyłem ją. Kochanej mamie (np. Karol)
1 5 1
2010-03-08T16:19:55+01:00
miejscowośc i data prawa strona
Drogi Tomku!
Chciałabym ofiarować Ci tę płyte poniewaz wiem że bardzo lubisz zespół.... i czesto ich słuchasz tak więc pomyślałam ze ten prezent Ci się spodoba na Twoje 13 urodziny.
podpis.....(po prawej stronie!
2 3 2