Odpowiedzi

2010-03-08T16:17:58+01:00
Kręcić - kręcić film kamęrą, kręcić się dookoła
Gwiazda - gwiazda filmowa, gwiazda na niebie
Grać - grać na czymś, grać na nerwach, grać w filmie/sztuce jakąś role, grać w grę
Klatka - klatka filmu, klatka jako przedmiot np. taka dla ptaków, klatka w bloku(schodowa)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:20:21+01:00
Kręcić-nagrywać(film,reklamę)
Gwiazda-osoba,która jest bardzo popularna,sławna. Gwiazdą może być np piosenkarz,lub aktor
Grać-odgrywać swoją rolę np w filmie, bądź w reklamie
Klatka-odcinek taśmy filmowej
Film- utwór audiowizualny, składający się ze scen, które z kolei składają się z jednego lub więcej (do kilkudziesięciu) ujęć.
1 5 1
2010-03-08T16:20:30+01:00
Kręcić - kręcić film
Gwiazda - gwiazda filmowa
Grać - grać w filmie
Klatka - klatka filmu,

film- utwór audiowizualny, składający się ze scen, które z kolei składają się z jednego lub więcej (do kilkudziesięciu) ujęć.


1 5 1