Odpowiedzi

2010-03-08T16:26:22+01:00
-Eucharystia buduje Kościół.
-wspólne modlitwy wierzących
-głoszenie słowa bożego
-życie według przykazań
-tolerancja


-nie przestrzeganie przykazan
-nie uczeszczanie do spowiedzi
-hańba z wiary
-unikanie wizyt w kosciele
-nie przyjmowanie komuni sw.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:35:27+01:00
Kościół budujemy my wszyscy. Po Chrzcie dołączamy do kościoła w którym byliśmy ochrzczeni.
Budujemy kościół:
I- Chrzest, projektujemy swój udział w kościele (plany)
II- Komunia Święta, stajemy się częścią kościoła, oraz nadal rozmyślamy nad planami.
III- Sakrament Bierzmowania, powoli zaczynamy realizować swoje życiowe plany, oraz włączamy się w życie kościoła.
IV- Jałmużna, to czas kiedy dajemy swoje oszczędności biednym ludziom, co ma V miejsce w wspomaganiu kościoła i ludzi potrzebujących.
V- Ślub, czas w którym powiększamy swoją rodzinę, i staramy się utrzymać dobre stosunki, oraz relacje z Bogiem.
VI- Śmierć. Nikt nie żyje wiecznie. Umiera.
Rujnowanie kościoła:
I- Już od małego spożywamy narkotyki, alkohol i palimy papierosy.
II- Nie modlimy się.
III- Mamy BARDZO ciężkie grzechy, i się z nich nie spowiadamy
IV- Nie żyjemy pobożnie.
V- Nie obchodzimy świąt.
VI- Swoją rodzinę trzymamy zdala od Boga.
VII- W domu nie mamy krzyży.

Liczę na naj. ;)