Odpowiedzi

2010-03-08T16:21:09+01:00

jeżeli chodzi ci o to że 100TT = powierzchni i maż obliczyć objętość to wtedy najpierw liczysz r ze wzoru na pole:
4πr²=100π
czyli r=√(100/4)=5

a potem otrzymane r podstawiasz pod wzór na objętość (4/3*π*r³) i dostajesz wynik
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:21:39+01:00
500 przez 3 pi
P=4pi*r^2
Objętość:
V=4/3pi*r^3
4pi*r^2=100pi
V=500/3pi
2010-03-08T16:25:05+01:00
V=4/3π³
V=4/3*100³
V=4*1000000/3
V=1333333.[3]<--- okres to znaczy ze liczba 3 moze sie powtarzac bez konca ..