Odpowiedzi

2010-03-08T16:24:00+01:00
4x=48
x=12 - ilość osób w najmniejszej grupie

wszystkich 12x=12*12=144
38 1 38
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:27:37+01:00
4x = 48 / : 4
x = 12 - tylu było uczniów w najmniejszej grupie.

3*12 : 4*12 : 2*12 : 1*12 : 2*12
36 : 48 : 24 : 12 : 24 - tylu było uczniów w każdych grupach.

36 + 48 + 24 + 12 + 24 = 144 - tylu było uczniów.

Odp: W najmniejszej grupie było 12 uczniów, a ogólnie było ich 144.


55 4 55
2010-03-08T16:27:59+01:00
3x = 12*3 = 36
4x = 48 - największa grupa = > x = 12
2x = 24
1x = 12 - najmniejsza grupa
2x = 24
razem: 144
20 4 20