Odpowiedzi

2010-03-08T16:25:54+01:00
Sosona, świerk, jodła, modrzew, cis, jałowiec, daglezja ,kosodrzewina , tuja

mam nadzieję że najlepsze!!
1 1 1
2010-03-08T16:28:23+01:00
Rośliny nagonasienne to m.i.

- sosna limba (gatunek chroniony)
- świerk pospolity
- jodła pospolita
- modrzew europejski
- cis pospolity (śmiertelnie trujący!)
- jałowiec pospolity

Wszystko to miałam w książce do biologi

Pozdrawiam! ;)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:32:42+01:00
-sosna
-jodła
-cis
-jałowiec
-daglezja
-kosodrzewina
-tuja
-sosna zwyczajna
-sosna limba
-sosna górska
-świerk
-limba
-modrzew
-miłorząb
2 4 2