Odpowiedzi

2010-03-08T16:27:48+01:00
Żródło:np. świeca slonce zarówka
odbijającenp. pomidor jabłko kasztan lawka
17 2 17
2010-03-08T16:31:10+01:00
Źródła światła to gwiazdy czyli np. słońce.
A , które odbijają światło to Ziemia, Księżyc
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T16:34:18+01:00
Ciała będące źródłem światła:
- bioluminescencja
- słońce
- led
- żarówka
- świeczka
- monitor
- ogień
- diody

Ciała odbijające światło:
- lustro

liczę na naj
32 4 32