Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:26:34+01:00
Benedyktyni, jezuici, bernardyni, franciszkanie
1 3 1
2010-03-08T16:27:37+01:00
Członkowie zakonu (mężczyźni – mnisi, zakonnicy, bracia; kobiety – zakonnice, mniszki, siostry) zwykle nie są postrzegani ani jako świeccy, ani jako członkowie kleru, choć np. w Kościele katolickim możliwe jest łączenie członkostwa w zakonie ze święceniami kapłańskimi (osobie takiej przysługuje tytuł „ojca”).