Drużyna siatkówki składa się z sześciu zawodników , z których jeden jest kapitanem drużyny. Do kontroli antydopingowej wybiera się dwóch zawodników. jakie jest prawdopodobieństwo zdarzenia, że kontroli poddany zostanie kapitan drużyny?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:27:26+01:00
6:2=3
Odp; Prawdopodobieństwo wynosi 1 do 3.
6 1 6
2010-03-08T16:28:16+01:00
Mam tak samo jak moj poprzednik;PP

6:2=3
Odp:Prawdopodobieństwo wynosi 1 do 3.
;)
2 1 2
2010-03-08T16:29:59+01:00
2----x
6----100%

2*100/6=33(3)=33⅓%

odp.33⅓% albo 1:3
28 4 28