Odpowiedzi

2010-03-08T16:30:47+01:00
Pozytywne cechy:
-aserytywność
- wysłuchiwanie innych i szanowanie ich zdania
- możliwość wypowiedzenia sie wszystkim
-przeanalizowanie wszystkich propozycji
Wystrzegać powinni sie:
-brania pod uwagę tylko sowjego zdania
26 2 26
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:32:47+01:00
Rządzący powinien; dbać o ludzi o ich dobro, godne życie, dobre warunki pracy, musi być lojalny, uczciwy, sprawiedliwy, szczery, powinien być altruistą oraz dobrze wypełniać swoje obowiązki, powinien dbać o swoje państwo

nie powinien natomiast oszukiwać, dbać tylko i wyłącznie o swoje dobro, kłamać, kraść, okłamywać, oszukiwać, nie powinna nim kierować rządza władzy czy też chęć zagarnięcia dla siebie środków materialnych
13 4 13