Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:29:17+01:00
7,2 km= 7200m
10minut= 600m
Obl:
7200/600=12
12*10=120
Dzieci idą 120 minut czyli 2h
1 5 1
2010-03-08T16:29:52+01:00
7,2 km=7 200m
600m---10min
7200m-- x min

x=7200*10/600
x=120 min=2 godz
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T16:30:21+01:00
7,2 km =7200m

10 min --- 600 m
x min --- 7200 m
x = 10x 7200/600
x = 120min
x = 2 godz.

Odp: Dzieci będą szły 2 godz.