Odpowiedzi

2010-03-08T16:30:08+01:00
A )

- 3x = 2x - 10
- 5x = -10 / :(-5)
x = 2

b )

2x - 2 = 7 - x
3x = 9 / :3
x = 3

c )

10 = 4 - 2x
-2x = 6 / :(-2)
x = -3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:31:14+01:00
A)
-3x=2x-10
-3x-2x=-10
-5x=-10 | dzielisz przez (-5)
x=2
b)
2x-2=7-x
2x+x=7+2
3x=9 |dzielisz przez 3
x=3
c)
10=4-2x
10-4=-2x
6=-2x| dzielisz przez -2
-3=x
2010-03-08T16:32:28+01:00
A)-3x-2x=-10
-5x=-10 /:(-5)
x=2
b)2x+x=7+2
3x=9 /:3
x=3
c)10 = 4 - 2x
2x=4-10
2x=-6 /:2
x=-3
1 1 1