Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T16:30:01+01:00
Zaoszczędzić ilość śmieci można poprzez branie torb na zakupy wielokrotnego użytku.
Energie można zmniejszyć poprzez wyłączanie urządzeń które są w stanie czuwania i niskiego poboru energii.
Wodę można zaoszczędzić poprzez zmniejszenia jej niepotrzebnego użytku.
Przepraszam, że za wcześnie dałam odpowiedź, którą dopiero zaczynałam pisać bo coś się stało i mi wysłało.
1 5 1
2010-03-08T16:34:29+01:00
1. Wieczorem zawsze wyłączaj światło po wyjściu z pokoju.
2. Zawsze zakręcaj wodę po umyciu rąk i staraj się zużywać jej jak najmniej.
3. Nigdy nie śmieć trawników lub ulic lecz wyrzucaj śmieci do kosza.
1 4 1