Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:30:57+01:00
Zalety:
-jest przydatny w nauce
-można się porozumieć z innymi osobami
-można sie dowiedziec nowych wiadomości
wady:
-uzaleznie
-wadywzroku
-agresywność
-pisanie z nieznajomymi
4 4 4
2010-03-08T16:31:11+01:00
1 wada - ludzie są od niego uzależnieni
2 wada - poświęcają więcej czasu internetowi niż swojej rodzinie czy przyjaciołom
1 zaleta - mogą się szybko i sprawnie komunikować
2 zaleta - można się z niego dużo dowiedzieć
1 3 1
2010-03-08T16:32:55+01:00
Internet to sieć komputerowa o globalnym zasięgu ! Jest największą skarbnicą wiedzy . Internet stanowi nieograniczone okno na cały świat . Można dzięki niemu dowiedzieć się wilu cennych informacji , rozmawiać z osobami nawet z drugiego końca świata . Bardzo pomaga w codziennym życiu !
Ma jednak wady , może uzależnić , posiada nie które sfałszowane informacje , lub demoralizuje młodzież . Jest złodziejem czasu , wiele godzinne wpatrywanie się w monitor źle wpływa na nasz wzrok !