Proszę o pomoc;]]

Napisz ogłoszenie do gazety , o poszukiwaniu osoby do roli królewny...

W ogłoszeniu proszę aby znalazły się takie informację jak:
Wymagania: czyli jaka ma być np...Czysta krew królewska

Dam naj;]]

Z góry dziękuję;**

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:36:25+01:00
Poszukuje Osoby do roli Królewny ;)
Dziewczyna musi spełniac podane wymagania :
- byc szczupla
-miec dlugie blond wlosy
-pochodzic z rodizny krolewskiej
-wiek od 15- do 17 lat
Zapraszamy wszyskie damy o niesptykanej urodzie na kastikng ktory odbedzie sie (wymysl sobie miejsce ,godzine i date ;))
1 5 1
2010-03-08T16:43:06+01:00
ogłosznie

pilnie poszukuję osoby do roli królewskiej. ma być to kobieta, najlepiej blondynka o długich włosach, wzrost od 160cm do 170cm, niebieskie oczy, osoba szczupła, nie musi być ona aktorem. wystarczy że lubi odgrywać role oraz posiada talent aktorski. chętne panie proszę o przybycie do teatru znajdującego się na ulicy zielonej 7 w warszawie. przesłuchanie odbywać się bd w poniedziałek i środę w godzinach od 15 do 21.
1 5 1