Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:34:09+01:00
Zawiadomienie !!!

Serdecznie oznajmniam , że będzie wystawione
przedstawienie pt. '' Ania z Zielonego wzgórza ''

Ogłoszenie ! :)

W dniu 23 . 09 . 2O1O roku w teatrze ' Bajkowo '
o godz . 12.30 odbędzie się przedstawienie pt.
'' Ania z Zielonego Wzgórza ''
Cena Biletu : 12z ł

Serdecznie zapraszamy .
2 1 2
2010-03-08T16:35:39+01:00
Uwaga!
Dnia 16.04.2010 o godz.16.00 w domu kultury w Krakowie odbędzie się przedstawienie teatralne pt. "Ania z zielonego wzgórza".
Kółko teatralne.


zawiadomienie!
Zawiadamia się mieszkańców Krakowa że dnia 16.04.2010 o godz.16.00 w domu kultury odbędzie się przedstawienie teatralne pt."Ania z zielonego wzgórza".
Kółko teatralne.
2 5 2